Rekordowa liczba 63 zgłoszeń – w kategoriach: usługa, przedsiębiorstwo promujące region, produkt roku, CSR-przedsiębiorstwo dla regionu i produkt spożywczywalczyła o tytuł Opolskiej Marki 2018 roku.

Wybrano też najlepsze firmy i inwestycje ostatniego 15-lecia. To nie przypadek. W tym roku mija bowiem 15 lat od naszego wejścia do Unii Europejskiej. Wielu naszych przedsiębiorców skorzystało nie tylko z dotacji, ale z szerszego dostępu do unijnego rynku.

Budowanie trwałego prestiżu opolskich firm na to jedno z naszych najważniejszych wyzwań w dążeniu do rozwoju konkurencyjności opolskiej gospodarki. Tytuł „Opolskiej Marki” umożliwia wyróżnienie się na rynku, rozpoznawalność wśród klientów oraz umacnianie własnej tożsamości firmy. Wierzę, że zdobycie tego tytułu nobilituje i może być silnym atutem w rywalizacji na rynku europejskim.

 

Tu czytaj więcej o gali Opolskiej Marki 2018. Nagrodzonym jeszcze raz GRATULUJĘ!